Pagina's

zaterdag 19 juni 2010

De eerste kribbel...


Hoi daar!

Bij deze meteen welkom op de blog waar ik mijn creatieve uitspattingen aan u zal voorstellen.

Experimenten, totale mislukkingen, prachtige creaties, .... wie weet wat een mens hier allemaal zou kunnen tegenkomen.

Ik heb zopas mijn gehele collectie ringen, oorbellen, speldjes en hangers in een colruyt-opvouw-doos gepropt en ben bij deze helemaal klaar voor de BePARKte Oplage! Een geweldig toffe markt voor handgemaakte creaties. 20 juni in de Shelter van Park Spoor Noord (bij Station Antwerpen Dam). Allen daarheen!

2 opmerkingen:

  1. Daar kom ik zometeen naartoe, ik zal op je letten om je creaties te bewonderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lili ! Super mooie dingen die je maakt!! Ik maak zelf ook glasjuwelen en heb sinds kort een blog: www.meervanveer.blogspot.com. Ik vind het wel niet gemakkelijk om aan nikkelvrije fournituren te geraken voor ringen en oorbellen (fijne hangertjes). Kan jij mij een adresje bezorgen?

    BeantwoordenVerwijderen