Pagina's

dinsdag 14 september 2010

Een glasoven!


Maandagavond is mijn vriend zo vriendelijk geweest om samen met me een tripje te maken naar Eindhoven. Want daar stond mijn splinternieuwe glasoven op me te wachten! Ik heb de oven gekocht bij Artyco, waar ik ook mijn brander gehaald heb. Superlieve en behulpzame mensen!

Ik heb een tijdje op de oven moeten wachten, aangezien het een keramiekoven is die (met de hand!) werd omgebouwd tot een glasoven.

Eerlijk gezegd klinkt het allemaal nog vrij ingewikkeld... het programmeren van die oven is niet van de poes. Gelukkig heeft Hans van Artyco de twee belangrijkste programma's er reeds ingezet.

Dankzij die oven kan ik mijn glaskraaltjes langzaam afbakken, waardoor de spanning die in de kralen zit er uitgebakken word. Zo is het gevaar op kapot springen miniem en kan ik dus stilletjes aan mijn kralen beginnen verkopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten