Pagina's

zaterdag 12 maart 2011

Winnaar Lente Give-away


Om de winnaar van m'n eerste give-away te bepalen wou ik liever niet simpelweg papiertjes in een grote hoed doen en er een onschuldige hand eentje laten uit trekken. Maar op een wazige zaterdagochtend (waarop de vogeltjes trouwens prachtig fluiten en de zon zich zelf laat zien) reikt mijn creativiteit ook niet al te ver. Zodus besloot ik dat een simpel spelletje vogelpik de winnaar zou bepalen. Ik hing de kaartjes met alle namen op het vogelpikbord en legde m'n hand voor m'n ogen (echtig waar)om het lot zeker niet te sturen. En zie ... volgende naam is er uitgepikt: Margot Baert! Stuur me je adresgegevens door via lili-juwelen@hotmail.be en gauw zal het grasgroene glasringetje in jouw brievenbus vallen! Proficiat!

1 opmerking:

  1. orginele manier, gefeliciteerd Margot, jij bent de bofkont :D
    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen