Pagina's

zaterdag 7 mei 2011

Kersjes


Met dit prachtige weer is het ook weer tijd voor lekkere fruitjes! Aardbeien, druiven en natuurlijk ook kersjes!

Ik heb me helemaal laten gaan met m'n brander en heb een hoop kersen-oorbellen gefabriceerd. In het begin was het even zoeken, aangezien het niet vanzelfsprekend is om het glas meteen op de koperdraad te hechten. Maar ondertussen heb ik het al goed onder de knie! Ik heb mezelf ook een 'bladjes-tang' kado gedaan, waarmee ik die leuke blaadjes vormpjes kan maken :)

Ze zijn hier beschikbaar in m'n Etsy shopje!

3 opmerkingen:

  1. Oooooooooooooooooohhhhhh..... Die zijn zoooo schoon!!!! En zo kersig, ik ben ook kersig, echt iets voor mij dus!!! Wowowow!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha :) Dank je! Een zonnig (en kersig ;)) weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!! Echte zomerse belletjes!

    BeantwoordenVerwijderen